סניפי מרת"א ברחבי הארץ

     
 

“The best way to get a good idea is to get a lot of ideas.” – Linus Pauling
 


מיד אחרי המרתון שתו משקאות איזוטוניים. משקאות אלו ימלאו את מלאי האשלגן, והנתרן שיסייעו בהחזרת התאים לתפקוד נורמאלי. הקפידו על ארוחת פסטה גדולה ועל שתייה רבה – בדיוק כמו ביום שלפני הריצה.

 


 

מועדון ריצות ארוכות הוקם על ידי רצים ומיועד לרצים. מטרת המועדון היא לשרת גברים ונשים צעירים ומבוגרים, כאלה שרוצים לרדת במשקל ואחרים שרוצים לשפר את הכושר שלהם, רצים שחוויית הריצה חדשה עבורם אבל גם רצי מרתון ורצים תחרותיים, טריאתלון ואתלטיקה.

 

 
   


 
  מצטרפים עכשיו למרת"א ומקבלים גם חולצה של המועדון.
להצטרפות לחץ כאן
למה כדאי להצטרף?


כנסו לפייסבוק כנסו לפורום תפוז דניאל קרן - מייסד ומאמן ראשי הכנסו עכשיו


  טרנס אטלס מרתון - מרוקו
15/05/2016 
פרטים נוספים...
  הטיפוס לקילימנג'רו
12/02/2016 
פרטים נוספים...
  ספר הריצה השלם
23/09/2015 
פרטים נוספים...


  מרתא בת שנה - איחולי החברים
...
המאמר המלא...

  השפעות הגיל - חלק 1
הזדקנות מאיטה את קצב הריצה אבל הריצה מאיטה את קצב ההזדקנות ...
המאמר המלא...


הצטרף לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכונים שוטפים על פעילות המועדון:
דואר אלקטרוני



  צוות המועדון משיב לכל שאלותיכם.
שאלות נפוצות
שלח שאלה



 


לקבלת מידע נוסף או להרשמה והשתתפות בפעילויות המועדון צרו קשר בשעות הפעילות.
צוות המשרד ישמח לעמוד לרשותכם:

Click to send Email