סניפי מרת"א ברחבי הארץ

     
 

Obstacles are those frightening things you see when you take your eyes off the goal" Henry Ford
 


במהלך ריצה מאומצת קורה שכאב חד מפלח את צד הבטן שלנו. הכאב עלול לגרום לנו להאט או אפילו לעצור את הריצה. כפיתרון, המשיכו לרוץ ובכל פעם שכף רגלכם הנגדית לצד הכואב נוגע בקרקע נשפו אוויר באגרסיביות החוצה. התמידו בכך עד שהכאב ישכך או יעלם לחלוטין.

 


 

מועדון ריצות ארוכות הוקם על ידי רצים ומיועד לרצים. מטרת המועדון היא לשרת גברים ונשים צעירים ומבוגרים, כאלה שרוצים לרדת במשקל ואחרים שרוצים לשפר את הכושר שלהם, רצים שחוויית הריצה חדשה עבורם אבל גם רצי מרתון ורצים תחרותיים, טריאתלון ואתלטיקה.

 

 
   


 
  מצטרפים עכשיו למרת"א ומקבלים גם חולצה של המועדון.
להצטרפות לחץ כאן
למה כדאי להצטרף?


כנסו לפייסבוק כנסו לפורום תפוז דניאל קרן - מייסד ומאמן ראשי הכנסו עכשיו


  מחנה אימון סתווי
27/11/2014 15:00
פרטים נוספים...
  משלחת טיפוס להימלאיה
07/10/2014 08:00
פרטים נוספים...
  סדנת ריצה ומדיטציה
11/07/2014 07:00
פרטים נוספים...


  חצי מרתון מזווית אחרת
"במקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים אינם יכולים לעמוד" (ברכות לד,ב). אולי אני דתי? אולי חזרתי בת...
המאמר המלא...

  מתיחות וגמישות - חלק ראשון
רצים מוכנים לרוץ באימון אחד 25 קילומטר, להשקיע 10 שעות בשבוע בריצה, לאמץ את הגוף עד קצה גבול היכולת ...
המאמר המלא...


הצטרף לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכונים שוטפים על פעילות המועדון:
דואר אלקטרוני



  צוות המועדון משיב לכל שאלותיכם.
שאלות נפוצות
שלח שאלה



 


לקבלת מידע נוסף או להרשמה והשתתפות בפעילויות המועדון צרו קשר בשעות הפעילות.
צוות המשרד ישמח לעמוד לרשותכם:

Click to send Email