סניפי מרת"א ברחבי הארץ

     
 

“Creativity can be described as letting go of certainties.” – Gail Sheehy
 


מי שמתעורר בלילה עם שריר תפוס ומכווץ כדאי שינסה לשתות מי טוניק לפני השינה. במי הטוניק יש מעט כינין העוזר במניעת התכווצויות כאלה. לחובבי הגלולות, כדור סידן (קלציום ) של 600 מ"ג לפני השינה עשוי לפתור את הבעיה.

 


 

מועדון ריצות ארוכות הוקם על ידי רצים ומיועד לרצים. מטרת המועדון היא לשרת גברים ונשים צעירים ומבוגרים, כאלה שרוצים לרדת במשקל ואחרים שרוצים לשפר את הכושר שלהם, רצים שחוויית הריצה חדשה עבורם אבל גם רצי מרתון ורצים תחרותיים, טריאתלון ואתלטיקה.

 

 
   


 
  מצטרפים עכשיו למרת"א ומקבלים גם חולצה של המועדון.
להצטרפות לחץ כאן
למה כדאי להצטרף?


כנסו לפייסבוק כנסו לפורום תפוז דניאל קרן - מייסד ומאמן ראשי הכנסו עכשיו


  מחנה אימון סתווי
27/11/2014 15:00
פרטים נוספים...
  משלחת טיפוס להימלאיה
07/10/2014 08:00
פרטים נוספים...
  סדנת ריצה ומדיטציה
11/07/2014 07:00
פרטים נוספים...


  אימוני סגנון - חלק א'
מפולה רדקליף ועד מייקל ג'ונסון, מאמיל זטופק ועד היילה גברסילאסי, כולם מופת של ריצה ולכולם סגנון "לא ...
המאמר המלא...

  המרוץ שלא יהיה
בריצה, כמו בחיים, עליות ומורדות, הצלחות וכשלונות, רגעי חסד ורגעי משבר. שי גולדלוסט שוב משתף אותנו ב...
המאמר המלא...


הצטרף לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכונים שוטפים על פעילות המועדון:
דואר אלקטרוני



  צוות המועדון משיב לכל שאלותיכם.
שאלות נפוצות
שלח שאלה



 


לקבלת מידע נוסף או להרשמה והשתתפות בפעילויות המועדון צרו קשר בשעות הפעילות.
צוות המשרד ישמח לעמוד לרשותכם:

Click to send Email