סניפי מרת"א ברחבי הארץ

     
 

“Enthusiasm is contagious. Be a carrier.” Susan Rabin
 


לאחר מרתון או ריצה ארוכה וקשה אחרת הגוף פגיע במיוחד, המערכת החיסוני חלשה והוא מועד להצטננות ולמחלה. הקפידו על צריכת אנטי אוקסידנטים ובמיוחד ויטמין סי. אכלו טוב והקפידו על מספיק שעות שינה. תנו לגוף את התנאים האופטימאליים להתאוששות.

 


 

מועדון ריצות ארוכות הוקם על ידי רצים ומיועד לרצים. מטרת המועדון היא לשרת גברים ונשים צעירים ומבוגרים, כאלה שרוצים לרדת במשקל ואחרים שרוצים לשפר את הכושר שלהם, רצים שחוויית הריצה חדשה עבורם אבל גם רצי מרתון ורצים תחרותיים, טריאתלון ואתלטיקה.

 

 
   


 
  מצטרפים עכשיו למרת"א ומקבלים גם חולצה של המועדון.
להצטרפות לחץ כאן
למה כדאי להצטרף?


כנסו לפייסבוק כנסו לפורום תפוז דניאל קרן - מייסד ומאמן ראשי הכנסו עכשיו


  טרנס אטלס מרתון - מרוקו
15/05/2016 
פרטים נוספים...
  הטיפוס לקילימנג'רו
12/02/2016 
פרטים נוספים...
  ספר הריצה השלם
23/09/2015 
פרטים נוספים...


  שמחה של פולנים - חצי מרתון בית שאן
שי גולדלוסט מטלטל אותנו בין שמחה לאכזבה בין הישג לכישלון בין ריצה לחיים - לקרוא וללמוד לקרוא וליהנו...
המאמר המלא...

  ריצה במזג אויר חם


המאמר המלא...


הצטרף לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכונים שוטפים על פעילות המועדון:
דואר אלקטרוני



  צוות המועדון משיב לכל שאלותיכם.
שאלות נפוצות
שלח שאלה



 


לקבלת מידע נוסף או להרשמה והשתתפות בפעילויות המועדון צרו קשר בשעות הפעילות.
צוות המשרד ישמח לעמוד לרשותכם:

Click to send Email